Testimoni

TESTIMONI 1

Lin,

Sebelum ni Lin ambil kaedah IUD selama 4 bulan saja, sbb Lin mengalami infection jd Doktor terpaksa mengeluarkan IUD. Kawan pejabat Lin mengesorkan agar Lin cuba MWK ni.
Alhamdulillah dah masuk 2 tahun Lin makan tiada langsung terjadinya jangkitan kuman, keputihan dan badan menjadi lebih bertenaga...(terima kasih MWK)

TESTIMONI 2

Wati,

Dulu haid wati tak teratur, 1 bulan datang haid 6 bulan tak datang langsung. Ingatkan mengandung buat test air kencing negetive, pi jumpa Doktor. Doktor bagi ubat hormon untuk menstabilkan hormon badan. Pa lg badan naik macam belon la. Tapi haid tetap jg tak datang. Wati mula makan MWK ni, tak sampai 1 bulan terus haid datang dengan banyak. Wati terus makan hingga sekarang dah masuk 4 tahun perjalanan haid dah jadi normal dan tak perlu risau lagi.


TESTIMONI 3

Liza,

Saya selalu mengalami segugut yang teruk sehingga berguling-guling menahan kesakitan. Tapi bila saya mula makan MWK ni sakit segugut saya terus hilang dan badan rasa ringan.


TESTIMONI 4

Milah,

Ni nak ceta sikit.. dulu cek abang kak milah selalu ja nak hmmm... tapi kak milah ni dah berumur anak pun dah 6 orang, mana larat nak bagi selalu.. badan ni asyik lenguh-lenguh dan sakit urat selalu. Cek abang pa gi mula muka masam mencuka la...Kak milah dok pikiaq la macam mana nak wat. Pi mengurut kat bidan kampung kat Kedah. Bidan tu bagi MWK ni suruh Kak Milah try makan. WOW...2 bulan saja makan MWK ni tenaga menjadi-jadi.. lenguh-lenguh badan hilang... la ni muka cek abang sengih selalu tak monyok macam dulu dah aih..(terima kasih banyak-banyak la kat MWK)


TESTIMONI 5

Ros,

Dulu i bik pil Noriday pas pantang untuk membantu pengeluaran air susu. Tapi penyakit lain lak datang iaitu keputihan dan kegatalan yang teruk. Pergi jumpa Doktor ambil ubat tapi still gatal lagi. Cerita kat member pejabat syorkan ambil MWK ni.. mula tu ragu-ragu gak.. tapi i try gak makan, tak sampai habis 1 botol masalah keputihan dan kegatalan terus hilang. Sekarang i ambil MWK 100%.


TESTIMONI 6

Sharifah,

Saya teringin nak anak, masalahnya perjalanan haid saya tidak teratur. Bila datang period selalu segugut teruk. Dah bermacam kaedah saya cuba tapi tetap sama. Satu hari saya terbaca mengenai MWK ni, saya ambil selama 4 bulan terus haid saya jadi teratur. Saya berhenti makan 2 bulan saja terus saya di sahkan mengandung. Sekarang saya menunggu masa untuk melahirkan saja. Lepas berpantang saya akan sambung ambil MWK semula untuk menyihatkan badan saya ni..


TESTIMONI 7

Tini,

Dulu mak tini selalu saja sakit-sakit badan dan lenguh-lenguh sendi. Maklum saja mak tini dah menapous. Tini beli MWK ni bagi mak makan, dalam tempoh 4 bulan mak dah tak alami sakit badan malah tini lihat mak bertenaga dan ceria selalu.


TESTIMONI 8
Ain,

Ain baru habis pantang dan sedang menyusukan anak. Ain makan MWK ni untuk mengembalikan tenaga Ain, tapi alhamdulillah air susu Ain menjadi bertambah banyak dan kesihatan Ain bertambah baik.


 TESTIMONI 9

Siti,

Adik selalu alami keputihan dan kegatalan. Nak makan ubat yang pelik-pelik takut sbb adik ni masih lom kawin dan baru berumur 19 tahun. Mak adik belikan adik MWK ni untuk merawat keputihan. Adik ambil seperti yang di syorkan iatiu makan sehingga hilang keputihan saja. Dalam tempoh 5 hari makan keputihan dan gatal terus hilang. Adik terus berhenti makan dan simpan jika terjadi lagi masalah keputihan boleh makan semula.


TESTIMONI 10

Azura..dari Johor...

Saya nak  join gak bagi cerita yg sy sndri alami dlm hidup sy...cetanya mcm nie...sy sdh kawin 5 tahun tp tidak mempunyai zuriat...sy sendiri selalu mengalami segugut yg teruk,keputihan dan kegatalan yg terlampau...
saya sering susah hati dgn situasi ini...ye lah lau dah jd mcm ni hubungan dgn hubby pun terganggu ler...
satu ari sy terlihat MWK di internet ni terus sy berminat nak cubanya...
terus saya fon n beli MWK ni...selepas 6 bulan sy makan MWK ni segala masalah sy telah hilang...malah Alhamdulillah sekarang sy dah pregnent n dah nk msk 2 bulan...hati ini gembira x terkira....terima kasih MWK...

MWK hanya mempunyai 1 pengeluar sj di Malaysia ni dan di buat di Kedah...
Teruskan usaha anda..syabas...MWK menolong kaum hawa...



TESTIMONI 11

Sharifah,

Slm, kak mimi. Sy Sharifah dr Melaka... sy da masalah susah nk pregnet..kawin dah msk 3 thn tp x menampakan hasil....1 hari time rehat sy suke cari bahan2 kt dlm intenet ni..tup2 nampak iklan kak mimi kt oxl melaka...sy pun try la pruduk MWK ni. Dah 4 bulan sy ambik..dulu masalah segugut yg teruk dah hilang sama sekali. Haid sy lak datang macam biasa. Atas nasihat kak mimie sy dah stop makan MWK setelah semua masalah sy normal. Baru2 ni sy rasa loya2 n pening2 pas 2 bulan sy berhenti. sy g jumpa Dr kt Klinik. Dr telah mengesahkan sy hamil 3 minggu. Gembiranya sy....terima kasih pd MWK. Lepas pantang sy akan sambung semula memakan MWK ni...POWER


TESTIMONI 12


zira,
mwk ni best lar...baru 2 bln jer bik dah ilang masalah keputihan, gatal n bau...Sekarang ni rasa lebih yakin dan bertenaga...sy sokong mwk 100%............


TESTIMONI 13


just want 2 share my story....
sejak i bik mwk ni...hubby no komen...
i rasa lebih d hargai...
i love mwk... VOTE 100% MWK...
                      VOTE 100% MWK...
                       POWERRRRRRRRR....................

TESTIMONI 13
(dari seorang suami)

maaf puan...sy adalah seorang suami..sy ingin bg testimoni gak sbb sy sgt2 teruja dgn kelainan isteri sy...
dulu isteri selalu jer x larat, letih aje, bdn asyik sakit sana cni, bila time ....... selalu jer bg alasan x larat lar tu la ni lar n muka pun sentiasa nyooot jer....
lepas jer sy beli sndri mwk ni (selepas sy lihat kt internet ni..terus je tertarik n nk try) sy bg kt wife...
dlm tempoh 2 bln jer..........
FFFFFFFFFFUUUUUUHHHHHHHHHYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOO.............................
 kesan tindak balas...di luar dugaan toi....
my wife..sentiasa POOWWWEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
sampai i lak nk kena cari suplement penambah tenaga...(x mau kalah)
memang bagus lar mwk ni...sy syorkan wat hubby yg da tu beli lar kt wife u'll...x rugiii loooo....
(i nk order lg 50 btl...nnt i sms yer...)

TESTIMONI 14

dulu i bek pil...berat bdn smpai 80kg...dtg mcm2 masalah...period x teratur, lenguh bdn, sakit pala n mcm2 g
pas sy try mwk ni bdn makin hari bertambah bertenaga, sentiasa ceria je...yg paling syokkk....
period tiap bulan datang, x dak masalah segugut dh.....
WwwwOOOOOooooWWWwwwwwwwwww...........
berat bdn dr 80kg turun mendadak hga 74kg dlm tmpoh 2 bulan je....
YESS!!!!!.............
nk teruskan mkn mwk ni...best!!!!!!!!!...power!!!!!!..............
nak order 100 btl lak le...sbb kwn2 tgk i dh loose my weight..smua nk try...he..he..he..leh wt biz nih....